Kiwi's en Ozzies - Reisverslagen van Jeltje Doeven - WaarBenJij.nu Kiwi's en Ozzies - Reisverslagen van Jeltje Doeven - WaarBenJij.nu

Kiwi's en Ozzies

Recente Reisverslagen:

30 Juli 2012

Einde (voor nu)

14 Juli 2012

In Memorium: Puck

12 Mei 2012

Nieuw Zeelands voor Beginners

07 Mei 2012

Waar ik nu ben

24 Februari 2012

Bericht uit Kampong Cham
Jeltje

Met ingang van het schooljaar 2009/2010 heb ik mijn baan voor de klas opgegeven voor een baan in het ontwikkelingswerk voor ruim 2 jaar. Ik blijf mijn roots trouw in het onderwijs, mijn taak wordt 'Effective teaching and learning advisor' in Cambodja. Het doel is leraren en leraren-coaches te adviseren en vertrouwd te maken met inclusief basisonderwijs, oftewel onderwijs dat voor iedereen toegankelijk is. Een mooie uitdaging dus, maar gelukkig sta ik hier niet alleen in. We werken in een team in de provincie Mondulkiri, tegen de grens met Viëtnam. Hoewel de plek waar ik kom te wonen de provinciehoofdstad 'Sen Monorom' is, is Mondulkiri erg dunbevolkt. Dat betekent voor Sen Monorom dat het niet veel meer is dan een dorp, maar bekend om de olifanten en de schitterende waterval, dus wie er een vakantietripje wil wagen: wees welkom :)

Actief sinds 11 Aug. 2009
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 115682

Voorgaande reizen:

07 Mei 2012 - 31 Juli 2012

Kiwi's en Ozzies

02 September 2009 - 01 December 2011

In het land van de Khmer

Landen bezocht: